Warunki ogólne zamówień
- Standardowo realizacja zamówienia trwa do 10 dni roboczych od momentu pisemnej akceptacji próby wyłączając okres transportu towaru.
- Firma EPUS nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu realizacji w sytuacji będącej następstwem strajków, zdarzeń pogodowych, brakiem surowca u dostawcy, brakiem części zamiennych u producenta maszyn i innych obiektywnie niezawinionych przyczyn.
- Zamawiający może odstąpić od realizacji zamówienia pisemnie za potwierdzeniem w terminie do 2 dni roboczych od daty jego złożenia. Rezygnacja po tym terminie nie zwalnia z obowiązku dokonania zapłaty.
- Domyślnie dla każdego nowego wzoru żakardowego wykonywana jest próba w formie odcinka taśmy, która zostaje przedłożona zamawiającemu do akceptacji.
- W przypadku decyzji zamawiającego o realizacji zamówienia bez wykonywania próby, firma EPUS nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice w wyglądzie produktu finalnego względem jego wizualizacji.
- Zlecenie dokonania zmian we wcześniej zaakceptowanym wzorze może powodować naliczenie dodatkowej opłaty, proporcjonalnie do stopnia modyfikacji.
- Firma EPUS nie ponosi odpowiedzialności za nieświadome przyjęcie do realizacji bezprawnie użytych znaków towarowych.
- Ze względu na specyfikę technologii produkcji etykiet i taśm dopuszcza się odstępstwo ilości wyprodukowanej od ilości zamówionej w zakresie do ±10% każdego ze wzorów.
- W procesie stabilizacji tkaniny żakardowej dochodzi do jej nieznacznego skurczenia, różnie w zależności od wzoru. Wymiary opisane w zamówieniu odnoszą się do tkaniny przed stabilizacją.
- Dopuszcza się przesunięcie grafiki na etykiecie względem jej brzegów w zakresie do ±1.5 mm w odniesieniu do projektu.
- Firma EPUS nie jest w stanie zagwarantować idealnej powtarzalności kolorów przędz użytych do produkcji ze względu na możliwość zaistnienia różnic w odcieniach surowca u dostawcy pomiędzy jego kolejnymi dostawami.
- Możliwy jest odbiór lub dostawa towaru w partiach, jednakże opłata za całość zamówienia zostanie naliczona przy pierwszym odbiorze lub dostawie.
- Firma EPUS nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie oraz zniszczenia będące wynikiem nieprawidłowego transportu towaru.
- Towar nieodebrany w terminie 1 miesiąca od daty realizacji zamówienia podlega utylizacji.
- Uwzględniane są reklamacje złożone w terminie do 10 dni roboczych od daty odbioru towaru. Podstawą reklamacji jest zwrot wadliwej partii w opakowaniu fabrycznym.
- Zamówienia należy składać w formie pisemnej opatrzone pieczęcią i czytelnym podpisem podmiotu zamawiającego. Dopuszcza się nadsyłanie takich zamówień emailem lub faxem.
- Wszystkie uzgodnienia telefoniczne muszą być potwierdzone pisemnie, emailem lub faxem. Firma EPUS nie ponosi odpowiedzialności za zmiany w parametrach zamówień dokonywane telefonicznie.
- Zamawiający, poprzez złożenie zamówienia, zobowiązuje się do dokonania zapłaty kwoty wynikającej z faktury, która opisuje jego zamówienie.